Hívjon: +36 1/789-0575
E-mail: ps@ps.hu

Önnek éppen milyen problémát kell megoldania?

Megoldásaink

Tevékenységi körünket úgy alakítottuk ki, hogy ügyfeleinket hatékonyan támogathassuk az informatika adta lehetőségek gazdaságos felhasználásában. Szeretnénk az ügyvitel és az informatikai folyamatok optimalizálásával ügyfeleink versenyképességét növelni. Ezért informatikai üzletágunkban testre szabott, rugalmas és minőségi szolgáltatást nyújtunk.

Meggyőződésünk, hogy ügyfeleink ügyvitelének optimalizálásával, a hatékony informatikai megoldások alkalmazásával a gazdaságosság és versenyképesség jelentősen növelhető. Ezért nem csupán részmegoldást kínálunk, hanem a teljes ügyviteli folyamatot átölelő integrált megoldást adunk.

PSIntranet

Az Ön cégének két legértékesebb erőforrása a munkatársai és az információk. Teljes körűen kihasználja ezen lehetőségeit? A PSIntranet egy olyan infrastruktúra, amely az információ áramlás korszerűsítésével a kollégák hatékony munkavégzését támogatja.

PSCRM

Ügyfeleinkről rengeteg olyan információ és adat érkezik be nap mint nap, amit egyáltalán nem hasznosítunk. A PSCRM rendszerben - az első kapcsolatfelvételtől egészen addig, amíg az Ügyfél ügyfél marad, minden információ (Ki, Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan), ügyféllel kapcsolatos dokumentum rögzítésre kerül.

EasyContact

"Ma már nem a nagy hal eszi meg a kicsit, hanem a gyors a lassút."
Ezen szolgáltatásunk azon Cégek számára hasznos, akik több partnerrel, ügyféllel tartanak kapcsolatot. A rendszer segítségével három kommunikációs csatornán - e-mail, fax, sms -, akár egyszerre is, gyorsan, költséghatékonyan tud nagy számban információt elküldeni.

SiteSet

Az első generációs statikus honlapok már nem elég hatékonyak egy cég Interneten való megjelenítésére az ügyfelekkel, partnerekkel történő kapcsolattartására.
A SiteSet egy professzionális honlapszerkesztő, amellyel átlagos informatikai ismerettel egyszerűen és kényelmesen frissíthetik honlapjuk tartalmát.


HelpDesk

A hibabejelentő egy, már több cégnél bevált rendszer mely kapcsolatot tart a cég alkalmazottai és az ügyfelek között, lehetővé téve a típushibák gyors, és megbízható orvoslását. Emellett rendszerünk regisztrálja, és ellenőrizhetővé teszi a szakemberek által végzett munkát.

Előnyök partnereink számára:

kulcsrakész megközelítés,

jelentős költség-megtakarítás,

rugalmasság,

hatékonyabb ügyvitel támogatás.

SiteSet

Minden vállalatnak megvan a saját profilja, amiben igyekszik a legjobb, legpiacképesebb lenni. Mi az informatika és irodatechnika területén felkészült szakembereinkkel átalánydíjas vagy outsourcing szolgáltatás keretében szeretnénk vállalkozását támogatni, hogy Önnek csak a tevékenységére kelljen összpontosítani.

Holnap is működni fognak a rendszerek?
Mit teszünk, ha leáll a szerverünk?
Vajon biztonságosan csatlakozunk a világhálóra?
Mivel gátoljuk meg a vírusok terjedését?
Az információ valóban csak azok számára hozzáférhető, akiknek joguk és szükségük van rá?

Ilyen és hasonló kérdések záporoznak az informatikai vezetőkre - különösen ma, amikor az informatikai rendszerekben tárolt információ értéke és ez által a szervezetek informatikától való függősége egyre nagyobb. Az üzleti folyamatok egyre szorosabban összefonódnak az informatikával. Célunk, hogy ügyfeleink számára ismertek legyenek az értékeiket fenyegető veszélyek, és azok valós nagysága, és ennek megfelelően alakítsák ki az elégséges biztonságot adataik, rendszereik számára.

PCDoctor

Minden vállalatnak megvan a saját profilja, amiben igyekszik a legjobb, legpiacképesebb lenni. Mi az informatika és irodatechnika területén felkészült szakembereinkkel átalánydíjas vagy outsourcing szolgáltatás keretében szeretnénk vállalkozását támogatni, hogy Önnek csak a tevékenységére kelljen összpontosítani.